ACORD DE SERVICII

UPGRADE FITNESS CLUB

1. DEFINIȚII ȘI INTERPRETARE

1.1. În prezentul document, următorii termeni vor avea următoarele semnificații:

  • a) UPGRADE Fitness Club și toate facilitățile sale
  • b) Persoana fizică care a achiziționat un abonament
  • c) Aplicația mobilă oficială UPGRADE
  • d) Toate serviciile oferite de Club
  • e) Prezentul document împreună cu toate anexele sale
  • f) Angajații și colaboratorii Clubului

2. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul Contractului îl constituie furnizarea de servicii de fitness și activități conexe de către Club către Membru, în schimbul unei contravalori stabilite și achitate conform tipului de abonament ales.

2.2. Clientul înțelege și este de acord că achiziționarea abonamentului în această etapă reprezintă o pre-comandă (presale), iar serviciile vor deveni disponibile începând cu data oficială de deschidere a sălii de fitness. Data estimativă de deschidere este 01.03.2025. Perioada abonamentului va începe să curgă de la data deschiderii efective a sălii, nu de la data achiziției.

3. TIPURI DE ABONAMENTE ȘI CONDIȚII FINANCIARE

3.1. Tipuri de abonamente disponibile:

  • Abonament 1 lună (30 zile consecutive)
  • Abonament 3 luni (90 zile consecutive)
  • Abonament 6 luni (180 zile consecutive)
  • Abonament 12 luni (360 zile consecutive)

3.2. Condiții financiare

  • a) Prețurile abonamentelor sunt afișate pe site-ul oficial sau la recepția Clubului și pot fi modificate unilateral de către Club
  • b) Plata se efectuează integral, în avans
  • c) Clubul își rezervă dreptul de a organiza promoții temporare

3.3. Înghețarea abonamentului

  • Este permisă doar pentru abonamentele de 6 și 12 luni
  • Perioada maximă de înghețare: 30 zile pentru abonament de 6 luni; 60 zile pentru abonament de 12 luni
  • Solicitarea se face cu minimum 48 ore înainte
  • Nu este permisă în primele 30 zile de la activare
  • Perioada minimă de înghețare este de 7 zile consecutive

4. ACCES ȘI IDENTIFICARE

  • Aplicația mobilă: Este obligatorie pentru acces
  • Necesită date de identificare valide
  • Este strict personală și netransmisibilă
  • Orice tentativă de fraudă duce la rezilierea imediată a abonamentului

5.1. Drepturile Membrului

  • Acces la facilitățile Clubului conform abonamentului
  • Utilizarea echipamentelor disponibile
  • Participarea la clase/antrenamente incluse în abonament
  • Primirea de asistență din partea Personalului
  • Depunerea de reclamații/sugestii

5.2. Obligațiile Membrului

  • Respectarea normelor de igienă și conduită
  • Utilizarea echipamentului sportiv adecvat
  • Respectarea programărilor efectuate
  • Anunțarea cu minimum 4 ore înainte a anulării unei programări
  • Raportarea imediată a incidentelor/accidentărilor
  • Respectarea limitărilor medicale personale

6. SIGURANȚĂ ȘI SUPRAVEGHERE

  • Sistemul de supraveghere video: Acoperă toate zonele publice ale Clubului
  • Înregistrările sunt păstrate conform legislației în vigoare a Republicii Moldova
  • Accesul la înregistrări este strict limitat
  • Scopul principal este siguranța Membrilor

6.2. Măsuri de siguranță

  • Plan de evacuare în caz de urgență
  • Personal instruit pentru situații de urgență
  • Echipamente de prim ajutor disponibile
  • Proceduri specifice pentru accidente/incidente

7. RĂSPUNDERE ȘI LIMITĂRI

  • Obiecte personale pierdute/furate
  • Accidentări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a echipamentelor
  • Probleme medicale preexistente
  • Daune rezultate din nerespectarea instrucțiunilor
  • Prejudicii cauzate de alți Membri

8. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

  • Informații de identificare
  • Date de contact
  • Informații medicale relevante
  • Date biometrice pentru acces
  • Istoricul utilizării serviciilor

9. MODIFICARE ȘI ÎNCETARE

  • Modificarea contractului va avea loc cu notificare prealabilă prin afișare la locația fizică a clubului sau în aplicația mobilă, prin acceptare tacită după perioada de notificare.
  • Contractul încetează la expirare, prin acord, pentru încălcări grave sau forță majoră.

10. LITIGII ȘI JURISDICȚIE

  • Orice neînțelegeri vor fi soluționate pe cale amiabilă. În caz contrar, acestea vor fi supuse instanțelor judecătorești competente.

11. DISPOZIȚII FINALE

  • 11.1. Nulitatea parțială: Invaliditatea unei clauze nu afectează valabilitatea întregului contract.

11.2. Forța majoră:

  • Exonerează părțile de răspundere
  • Necesită notificare în 5 zile
  • Durată maximă de 30 zile

11.3. Comunicări:

  • Email
  • Notificare în Aplicație
  • La sediul Clubului
  • Scrisoare recomandată